***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Verhaal

Een verhaal op zichzelf,...
Echter zo persoonlijk.
Ik moest opkijken hoe jong en oud
11 11 11 vierden.
In ons kleine dorp.
Elk op zijn manier maar ze waren er.
'zijn ze er geweest'.
Wat misschien nog belangrijker is.



Het gevoel van Ik was daar.
Da laat zijn sporen na.
Net als elk verhaal, zichtbaar binnenin je eigen verhaal. (verwijzend naar het verfverhaal van de scouts een tijdje geleden)
Evengoe of ik nu besef dat ik 25 jaar geleden op het Canadees kerkhof in Adegem OOK mijn rol invulde.
Hoe klein ook.
Al sta je daar als kind nie echt bij stil.

Uit uw bedde en DAAR in de kou (regen) gaan staan.
Omdat het moet, ja
Het wordt verwacht,
maar zo kan iedereen bijdragen tot dat beetje respect wat onze gemeenschap zo broodnodig bezigen kan.
Wat je der ook maar onder verstaan wil.
Ongeacht!

Shappo voor wie er allemaal was.
Ieder jaar die paar personen meer.
En da is
TOP.

Ps: meer beelden volgen!!!
Ps2: eigenlijk was het al 35 jaar geleden hoor (Canadees kerkhof) maar aan niemand vertellen hé;-)

Geen opmerkingen: