***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Plaats

Wat in fotografie zijn plaats krijgt is de persoonlijke invulling die je er zelf aan geeft.
Met wie wat of hoe je dat doet maak je zelf uit,
Komt uit een vreemd soort buikgevoel.
Een gevoel van thuis komen. (of toch ten minste iets wat je raakt)
Nu,...
vraag ik me af waarom in godsnaam ik altijd zo'n
...
Beklijvende beelden blijf nemen van een "zootje ongeregeld" als de Scouts van Oosteeklo.
(voor ik tegen de figuurlijke lamp loop (zootje ongeregeld) is nie verkeerd bedoeld hé, eerder rebels.

Dus denk ik maar een ding.
Die dames en heren zijn goe bezig.
Zeer goe bezig.
Shappo!!!

en da gaat nie over over wat je ziet af wat ze doen.
Maar wat ze tussen de regels door schrijven.
Da duim gebaar na het voorlezen in de kerk.
Daar wordt ik stil van
Wie de pluim toekomt weet wel waarover het gaat.
!!!

De persoonlijke toets van deze text,... beeld,
is waarom ik een blog opstarte.
Om mijn eigen ei te leggen.
Nie te brengen wat er van me wordt verwacht.
Dus als ik nu en dan eens uit den bocht ga.
Is da mijn ding.
(nav een mailtje).
En ik waardeer het echt (en da meen ik) negative comentaar te ontvangen daar je daar soms meer uithalen kunt dan het OOOO gevoel.
!
Moi

2 opmerkingen:

Jasper Wauters zei

Het is moeilijk om hier een negatieve commentaar op te geven, Kurt.
Buiten je spelling misschien ;-)

Jasper Wauters

Sesselle Kurt zei

Spelling,
Tja,
een oud kwaad.

70% slordigheid,
30% onkunde.

Hiermee rekening houdend kan ik 1 ding doen.
Zwijgen.
En da is nu niet mijn beste.
Zeker nie op mijn thuisfront.

Kurt
!