***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Verliezen

Kiezen : altijd een beetje verliezen
















De kop is eraf,...
2011 fotografie is van start.
Dit met de nieuwjaarsreceptie.
Zondagmorgen, 6.30u,
nie in mijnen nest te houden.
Ik moest eruit.
Wetende dat er een paar beelden door mijnen kop spookten.
Ja een paar, daar het 'werk' onderwerp nieuwjaarsreceptie, er altijd eentje is waar ik het onderste uit de kan halen moet.
Er gebeurd zoveel rond je,
wat nie echt, beeldvullend is.
Erkende gebaren als een kus, handdruk, en een schouderklopje.
Maar
Hoe leg je die betekenis vast in een beeld.
Da es mijn probleem.
.../

Wat de receptie betreft, moet ik zeggen dat er heel veel volk was,
en dat de sfeer er top was.
Ieder die er nie was,
Had ongelijk.
En,
van de persoon die de deur opendeed,
van de parochizaal, tot de persoon die ze kuisen zal op zondagmorgen.
Merci!
allemaal.
Laat ons met man, en macht
proberen verder te doen,...
Van ons dorp,
een eigenzinnige unieke nest te maken.

Kurt
!

Ps beeld:
Nog maar eens een illustratie, da
het kijken
bepaald wa ge vertellen wil,
en kan.
Bewust afdrukken wetende dat dit verhaal in zich heeft.
Een wereldbeeld is dit niet,
alhoewel,
het een spiegeling is van mijn denkwereld.
En nu leg 'k het stil.
Voor ik weer te ver ga.
Sorry,

!

Geen opmerkingen: