***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

U2

U2
Denkt u der ook zo over.
Dat je niet zo snel iets' lekker gratis' krijgt.
Nu,
is het niet het eerste jaar denk ik.
menende dat ik vorig jaar ook aan de verleiding wist te weerstaan,...
Nie te stoppen en mijn deel ervan mee te nemen.
Nu, eerlijk.
Bij het vertrek, met 8 km voor de sloefen, zag ik het visueel al voor me.
De prei gestooft tegen da'k thuis kwam.
nat van het zweet met 'de pret' onder mijn oksels.
Ze zijn veel van me gewoon,...
Maar zover drijf ik het voorlopig toch nog nie.
(al moet ik wel bekennen dat ik graag eens om mijn koeken zou lopen de zondag morgen.)
Stiekem me afvragend hoe men daarop zou reageren.
;-)
Beeld is echt wel uit zijn context gegrepen, maar blijft sprekend waarover het gaat.
Iets van,...
Neem maar mee.
I love it.
u2?

Geen opmerkingen: