***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Gaat ie weer

Daar gaat ie weer.
Op zoek naar het verhaal in 'de grond' van het beeld,...
het verhaal dat,
of ik het nu wil of nie,
bepalend is voor waar ik naartoe ga.
Oosteeklo.

Nu 2 jaar geleden dacht ik dat ik moest loskomen van Oosteeklo.
Anders,
beter.
Meer 'vet' zoals mijn dochter me pleegt te verbeteren...
Nu, vertel me zelf.
Waarom een verhaal zoeken
aan het eind van de wereld.
Als hier in mijn eigen dorp, zich iets merkwaardigs voltrekt.
Ik leef HIER, en wat je op mijn blog te zien krijgt is MIJN leefwereld.
mijn visie.
Kan ik nog dieper gaan
?
Is er,...
Nog een mooier verhaal dan 'het' gene waarvan je zelf deel uit maakt.
Ok, de wereldpers zal daar nie van wakker liggen.
Maar ik lekker wel.
Zo nu en dan tussen donkeren en klaren.
;-)
Met alle plezier!
mmm
Gratis en voor niets uit je dak gaan.
Het vinden van dat iets wat je diep in jezelf vinden kan.
ssst.
Ik weet het.
ik ga er weer over.
Of nie soms?
...

Geen opmerkingen: