***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Kiezen


Terug heel wat achter de kiezen dit weekend.
Naast een hele hoop werk, en een paar kiekjes op een feestje op sint jacht geweest.
Echter heb ik mijn prooi moeten laten schieten op 3 meter van mij.
Manneken heb ik gevloekt!!!
Na contact met talloze verenigingen, (zonder oplossing) kwam ik zondag morgen toch wel DE sint tegen in zijn stalen ros (auto).
Dacht ik, NU EK EM!!!!

Hoe hij erin slaagde me te ontsnappen weet ik niet maar,...
In de tijd dat ik mijn 'kerre' gekeerd was, was de sint en zijn gevolg piepken duik.
Ergens in een holleken gekropen, het dak op gewipt of iets dergelijks.

Dus, voor volgend jaar.
Als er iemand een afspraak heeft met DE SINT, gelieve dit aub eens te laten weten.
Just een paar sfeerfoto's voor op de site van Oosteeklo.

Pleeeeeeeeeees?
kurt
!



Geen opmerkingen: