***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Noemer

Onder de noemer van mag het een beetje minder zijn,...
Deze foto genomen met mijn gsm.
Verbazend hoe goed die toestelletjes al zijn,...
Te weten dat mijn mobieltje helemaal niets speciaals is.
Groot voordeel van zo 'n speelgoed is dat je (jonge) modellen, snel meegaan in het spel.
Da vinden ze leuk.
Mé nen gsm.
Niet te serieus, laat ons maar grappen en grollen.
Whooo ho, ik kan dit, kan jij dat?
...
Met dit als resultaat.

Nu rest me nog enkel te antwoorden op de vraag van mijn vrouwtje hoe groot we da beeld zouden kunnen uitvergroten.
Edem....
?
'Weeral nie gelukt'!!!
kurt

Ik vraag me af,...
Dit zou eens een uitdaging zijn.
Vb volgend jaar de carnaval stoet,...
mé mijnen gsm verslaan.

Ik zie mij al lopen.
...
Eigenlijk wel een grappig item.
MMM
Eigenlijk zouden der 2 kurt's moeten zijn.
Nen back up, en enen die der voor gaat.
MMM



Geen opmerkingen: