***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Te laat




Ondertussen is het al veel te laat geworden,...
zeker gezien wat er morgenvroeg op me te wachten staat.
Enkel nog dit.
Na de varkentjes worp van morgen namiddag ga ik een paar weken in afzondering.
Dit om al de beelden die ik de laatste 3 weken nam.
Even tot mij te nemen.
Der was ter zelfs enen bij die deze avond,(nacht) bedankt zei!
?
Carnaval 2009, is voor mij naast het feestgedruis vooral emotie geweest.
Vreugde en een beetje ontgoocheling.
Doorgespoeld met een vleugje passie.
Vooral veel passie,
voor wat Oosteeklo betekend,
in het gewone, en het absurte.
Inderdaad vond ik dat er zeer originele dingen tussen zaten.
Misschie wel wa cru voor de meer gevoelige individuën,...
Maat uiteindelijk het het toch de originaliteit waar het op aankomt.
en HET idee.
Waarop sommigen al maanden liepen op te pruimen.

kurt
en nu ga ik in mijn bedde.
!

Geen opmerkingen: