***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Samen met de pluimkes,...

Samen met de pluimkes op pad geweest, deze namiddag, en ik moet zeggen dat ik contend ben.
Van de beelden hé.
Nu is carnaval niet direct het item om goei werk te gaan leveren, daar je zo snel weken moet.
De chaos zo groot is.
Man, een namiddag met de voelsprieten naar voor hé.
Heb nog een 10 tal beelden genomen los van het idee 'de pluimkes' uit Oosteeklo.
En ik moet zeggen dat ook daar geluk en ongeluk soms in een heel klein hoekje zat.
foto 1




Voor mij het shot van de namiddag ware het niet dat op het moment van het afdrukken er een fotografe komt in mijn beeld staan.


Meljaar gaat het dan,...

Foto 2


is genomen een 5 sec later als de vrouw weg is.
Maar de wagen was ook zo goed of volledig verdwenen.
Dus, andere canvas en beeld naar de kloten.
Of toch een beetje.
Kurt


1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ken die vrouw precies ergens van.Zit daar blijkbaar ieder jaar -). Heb die ook ergens op een foto in een beetje vergelijkbaar beeld. Assenede, toch een rare plek zenne :-).