***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

De laatste keer?



Ik kan het niet laten,
toch nog even langs te gaan.
Lekker voelt verval niet aan,...
Zeker op een plaats waar trots en waardigheid heerste.
Spijtig te zien wat verloren ging.
Want redden kan je dit niet meer.
Daarvoor is het veel te laat!
Het oud gemeentehuis te oosteeklo.

Binnenkort op mijn site, een map met foto's die ik door de jaren heen nam, in en om het oud gemeentehuis.
Niet als aanklacht of protest.
Meer als document.
Of zo!


kurt

5 opmerkingen:

Annelies Van Dyck zei

Is dat de serie foto's waarvan je me er ooit een aantal hebt gestuurd, met de openliggende schriften en zo? Die vond ik echt magnifiek, ik kijk ernaar uit om ze allemaal te zien.

Sesselle Kurt zei

Da zal wel zijn,
ik denk dat er wel wat stof zal opwaaien,...
Ik heb ze altijd wat achtergehouden, maar denk nu dat het 'tijd' is.

kurt

Bert zei

Laat maar komen Kurt.
Hoogtijd !!

Unknown zei

*eindelijk*

Sesselle Kurt zei

Geef me aub nog even de tijd.
Ben de beelden gaan ophalen op mijn backup schijven en moet zeggen dat het meer, en moeilijker is dan ik dacht.

Belofte maakt schuld!