***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Blijkbaar gratis foto's

Tja Collodion.
Eigenlijk gaat dit blogbericht anders,...
al 2 x herbegonnen en weer gewist.

Dus heu.
Laat ik het maar zo.
Da bericht.
Ik denk dat ik door de jaren heen een beetje eerlijker ben geworden tov mezelf.
Dat de kantjes er wa af zijn.
Mailtje deze namiddag, de reden tot mijn aarzelen.

Blijf het jammer vinden (als amateur fotograaf) dat er enkel naar mijn fotografie wordt gevraagd als er blijkbaar gratis foto's in de lucht hangen.
Als er weer iets 'te krijgen' valt.
Waarom komt spontaan, zo nu en dan niet de vraag : "Kurt, waar ben je nu mee bezig",...
Zomaar, zonder nasmaak.
Gewoon.




De vlam brand als nooit tevoren, met heel veel moeite en doorzetting kom ik er ooit wel.
Collodion, een nieuw glasherder (hard) verhaal.
En als het dan ooit allemaal goed gaat,...
is er dan op het eind van de story nog die klote vernis
(recept 1850)
;-)

Geen opmerkingen: