***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Pinhole (gaatjes camera)

Pinhole.
Eigenlijk vraag ik me best af waarom ik het doe.
Wel.
Deze namiddag op mijn gemak, terwijl mijn foto's aan het belichten waren, toch eens over nagedacht.
Tja.
Op deze manier maak je natuurlijk wel wa tijd vrij.
Wachtend.
Nu hoofdzaak is dat je anders kijkt,
analoog
4x5 inch
pinhole (sluitertijden boven de minuut)

Licht is een vreemd wezen.
Ik dacht al dat de berk schors er krachtig zou uitkomen.
Een bepalende rol spelen op deze grauwe donkere dag.
(onder invloed van het pushen van de film).

Tja,
het is wat het is.
Heb 'het gaatje' op ebay gekocht.
Camera zelf gemaakt.
Weet momenteel niet in hoeverre die .3mm nog scherpere resultaten geven kan.
Maar bovenal vraag ik me af of dat wel moet.

Pinhole.
Weer een ander verhaal.
Misschien voor Oogspanning.
Toch?







Geen opmerkingen: