***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Oosteeklo kermis vrijdag (kallestekken)

Oosteeklo kermis vrijdag (kallestekken).

Soms gebruik ik de uitdrukking derop en derover,...
Wel gisteren was het weer van da.
Om 19.00u werd de kermis met het kallestekken op gang 'gesmeten',
Om 19.21 was ik al onderweg naar Mechelen.
Blijkbaar hadden ze me daar ook nog nodig,...

Ik bekijk waar ik nog binnenrol dit weekend.
Hopende dat niet de festiviteiten geteld worden waar ik NIET ben langs geweest,
wel waar ik wel mijn verhaaltje deed.
Wordt vervolgt, het is weer foore in Oosteeklo (2014).

Alle beelden worden doorgestuurd in kleur naar de redactie van Oosteeklo Vandaag.
Dus meer beeld heel binnenkort op de site van Oosteeklo!
Hier een paar zwart witjes om in form te komen.
;-)




Geen opmerkingen: