***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Tomorrowland 2014 ( naast al da bloed en verderf van de laatste dagen.)

Kijk,...
Misschien kunnen we ons vasthouden aan het geloof.
In elkaar.
Hoe moeilijk het ook maar zijn kan?
Waar we ook maar achteraan lopen,...
Heu?
Na alle verwikkelingen van de laatste dagen,...
Het bizarre nieuws wat ons om de oren vliegt.
Oorlog.
Moord en brand.
Zat ik er eigenlijk EERLIJK wa mee.
Deze morgen,
Eigenlijk gisteren morgen.
Eerst keer dagje Tomorrowland.
Bwa.

Nu ben ik thuis gekomen met paar bedenkingen.
1 - met één woord omvat je dit 'festival' niet.
2 - laat men eens een voorbeeld nemen aan al da gespuis,...
What the fuck ze ook maar mogen vandaan komen.
Muziek brengt zielen samen.

Wel.
Ik heb dit gevoeld vandaag.
En ik was er zelfs niet als fotograaf,...

Alé.
Een beetje.
Tussendoor.
Nog heel wat verhaal onderweg.

Ps:
Ik vind dit wel een heel sprekend beeld.
Hopelijk wordt ook dit gezien.
Naast al da bloed en verderf van de laatste dagen.







Geen opmerkingen: