***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Dat ik enkel nog maar moest sturen.

Toen ik een paar maanden geleden het artikel las die verklaarde dat Pieter De Raedt een serie indiende voor Photo view 2014 onder de noemer urinoirs, bedacht ik mezelf:
"daar gaat mijn thema".

Nu, blijkt dat alles al gedaan is.
Als ik nu een paar maand later naar de beelden kijk, ik zie dat het verhaal erachter anders is.
Jaren al neem ik foto's in 'zijk en schijgelegenheden'.
Om het gevoel van,...
Da klein plaatsken weer te geven.
Overal anders.

En tijd heb je der ook.
Alé.
Bij wijze van spreken, zit je per slot van rekening toch op 't gemak.
Dus gaan we door hé.
Tot aan het gaatje.
;-)

En ook hier is meneer Franklin zijn opmerking van toepassing.
Een beetje simpel, eenvoudig, dag-dagelijks die fotografie van u
of hoe zei hij dit ook alweer?

Ik hou van simpel.
Zal aan het beestje liggen zeker.
Met dank aan al de personen die me het laatste jaar raad gaven.
Me onbewust de goeie weg opduwden.
Had echt het gevoel, dat ik enkel nog maar moest sturen.

Glenn, Franklin, Harry, Wendy, Patrick, en nog wat anderen,...
Merci!





Geen opmerkingen: