***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Het WEER zit nie mee.

...vooral mijn planning,
daar men morgen WEER storm voorspelt.

Het zit zo.
Ik plan al een paar dagen IETS,...
Thema van mijnen congé.
naast koken, IKEA en nog een PAAR andere kleine verplichtingen waar ik graag aan voldoe.
Tja.
Op basis van deze foto kwam ik op het idee iets te doen in Adegem.
Plaats waar mijn roots liggen.
Geboortedorp.
Diep geworteld.
Anders dan mijn link met Oosteeklo lig mijn bewust ZIJN er diep onder de grond.
In het verleden.
Herinnerend, hoe het was, en wat we der uitspookten,
Weet het weerbericht me te vertellen dat het ook voor morgen nie zal zijn.
;-(
Basis is een gevoel wat ik kreeg
toen ik dit beeld nam.
(Recht uit het bakje.:-) (+ beetje contrast)).



Een paar mensen in Oosteeklo zullen wel weten waar ik dit nam.
Het beeld deel van nog maar eens een serie waar ik aan werk,
heeft niets te maken met het onderwerp in Adegem.
Niets meer dan de herinnering aan hoe het was.
ooit.
Een ontwricht gevoel,
Verdriet en verlies.




Geen opmerkingen: