***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Berlijn, een strak plan.

Berlijn was een strak plan.
Eigenlijk een verhaal op zichzelf.
Belofte aan mijn oudste dochter,
en een nichtje die we op sleeptouw mochten nemen.
Grapken hé Inge.

Aan de 2 jonge dames die ik mijn gezelschap mocht noemen.
Jullie waren blij dat ge mee mocht,...
Ik vond het een voorrecht!

Een ding is al zeker.
Ik ga nog terug.
Al dan niet met fotografische doelstelling.
Ik vind die stad er 'echt over'.
Heb al heel wat gezien.
In alle continenten.
Hier voelde ik me op een echt vreemde manier direct thuis.
Heb MIJN 'New York' gevonden.
Heel dichtbij.


Heel veel verhaal komt later.
Als ik de weinig fotografisch genomen beelden eens heb door genomen.
Paar foto's voor delen via face dinges in ulder mailbox dames.
Rest zal voor eind deze week zijn.
Na de foore.

En Oosteeklo kermis moest het voor een keer zonder mij stellen.
Wordt 'recht gezet' volgende dagen.



Geen opmerkingen: