***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Bemoedigend gevoel,... moet ik zeggen.

Naar aanleiding van een paar beelden die ik daarnet nam.
'Gezins perikels',...
Dochters,
en hun kuren.
(Misschien voor morgen).
Real stuff.

Nu,
Bedacht ik me de commentaar dat mensen me ooit.
op Treklens (een fotografie forum),
der over vonden gaan.
Over de grens van.
Dit 'toon' je niet.
Wel.
nav deze gedachte (genomen beelden) eens wezen kijken hoe het er nog uitzag op Treklens.
Grappig toch.








































In die tijd nam ik nog verticale foto's.

Ons Kaat.
Haal wat jaren geleden.
NAV dit beeld
weet nog goed dat ik ten rade ben gegaan,...
bij een ECHTE fotograaf.
Om dit beeld 'goed' te laten afdrukken.
Omdat ik 'mooi' vond.
Met de reactie:
'ge' gaat da toch nie doen.

Ofwel kende ik er toen nog niets van.
Ofwel ken ik er nog altijd niets van.
Bemoedigend gevoel
moet ik zeggen.
???

1 opmerking:

Scrapbookdoll zei

goh voor mij moogt gij zo verder doen , met er niks van te kennen...
ik vind deze foto schitterend, ge moet op uw eigen gevoel afgaan ;-)
ik volg al jaren een blog van een fotograaf en die maakt ook zo mooie foto's: http://www.olivier-follmi.net/
kmnyth depend