***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

bLEEK- Weide

Aan de titel te zien,...
Tja.
Zal het er wel min of meer...
Terug nie op trekken.



bLEEK Weide.
Ik draag de laatste dagen iets met me mé.
Die me zo dicht aan het hart ligt.

NU,
Gisteren avond, liep ik met mijn pa, 
Loire streek, een heel eind van hier.

Paar foto's genomen,
zag hem al denken (mijn pa)
wat de God steekt hij nu weer uit.
Telefoon, zo goe of donker, en dan fotografeert hij een paal.
Haloooooo.

Nu, zijn deze 3 beelden op 120 meter van elkaar genomen.
Zeer bewust.
Geplaatst in omgekeerde volgorde.
Maar dat is 'mijn' verhaal.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
WISWIWWIS
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
bLEEK weide,
Bij nader inzien dan toch een deel van de 'blogpost' gewist.
Of toch de tekst

Tekst weg,
blijft over.
De foto's


Dwaling
Steun
Aanwijzing

Het verband is een ander verhaal.
Moi
!

Geen opmerkingen: