***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

zijn we niet meer welkom in Oosteeklo???

Reeds geruime tijd vraag ik het me af.

Zijn we niet meer welkom in ons dorp?
Oosteeklo

Een jaar of 2 geleden was er nog een kleine actie op poten gezet ivm de aanwezigheid van borden welkom in Assenede, bij het binnenrijden van Oosteeklo.
Waarna dit door de gemeente recht werd gezet en de borden zijn aangepast.
http://kurtsesselle.blogspot.com/2010/05/eigenlijk-is-dit-het-draadje-waarover.html
Nu echter, zijn de borden bovenaan de 'publiciteit borden' verdwenen.
Is hier een reden voor.
Of,...
Zijn we der echt nie meer welkom...
in Oosteeklo.
--------------------------------------------------
En heu pa,
ik weet het geen politiek hé,...
Maar dit is geen politiek, ik wel het juist weten.
Mag da?





Ps bij beeld.
We hebben der zo lang moeten op wachten, op die deugd doende zon.
Zo content da 'k was heb ik ze maar verwerkt in mijn beeld.
Al moet ik zeggen da'k der toch eerst wa op vloekte.
Maar haar achter die borden wegsteken, da was te ver gezocht.
Ons zonnetje waar we zo naar verlangden.
Al kan ik ze fotografisch missen als kiespijn.
Maar da is een andere historie.

Geen opmerkingen: