***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Mets

Daar Mets (FR.) potdicht zat hebben we een alternatieve route moeten nemen richting Oosteeklo
op weg naar huis.
Zo hebben we ter 'nauwer nood' de nieuwjaarsreceptie gemist.
En ik moet zeggen dat ik het echt jammer vond da 'k der nie bij kon zijn.
Moet je maar eens vragen aan mijnen wederhelft!!!
Nu, mijn dames waren tevreden,...
Dus ik ook.
;-)
Fotografisch terug sedert lang eens alles anders gedaan.
Al jaren neem ik mijn beelden in raw.
Digitaal neg.
Nu heb ik het terug eens gedaan in jpeg, hoge iso waarde's, niets gefiltst en bijna alles op manuele scherpstelling.
Veel,
heel veel geleerd dus.
Vooral
wat er niet kan.
En da is naar verluid belangrijker dan te weten wat er wel kan.

Op naar een beter, spannend, en productiever 2012.
Fotogafisch hé gasten!.
en daarom moeten we het niet in aantallen bekijken hé.
;-)

Geen opmerkingen: