***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Eerlijk toch

H'Eerlijk' toch.
Te weten da
'k
gisteren nog een hoog oplopende discussie had.
Dsrl.
Van die grootte zeer kostelijke foto toestellen die alles kunnen.
Zomaar vanzelf.
OK
nu of the record.
((((((((((Ik weet, da een goei toestel een hulp is.))))))))
Maar ook dat het je beeld nie vormt.
Nog minder je beeldvorming voed.
Je ogen zijn het.
Die je eigen.
Ja,
uw taal uitmaken.
Niet die van een ander.
Waar je zelf bepaald waar je heen wil.
Of die kodak nu,
200, 1000 of 6000 euro kost.

Foto's genomen daarnet.
Mé mijnen GSM (ok nen goeien maar da is het punt nie
bleek even geleden op 'face' dinges).





Terwijl ik diepvries frieten aan het bakken was.
even een 'on'-oplettend moment van,
waar kan ik dit mee vastleggen.
licht zat goe.
En als het dan lukt.
Zit je dag weer goe.
Nu vraag ik me af wat dit geven kan op A0???
;-)

Zeker met het gevoel achter de oren,
van jonk, zo moeilijk is het allemaal nie.
Da is zeker.
!
moi

Geen opmerkingen: