***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Fotografie zit

Fotografie,...
Of
HET beeld zit in je kop.
Nu,

wel-gemeend wist iemand me
nog maar eens te vragen:((zo een uurtje geleden))
"met welk toestel (geare) ik op pad ga".
Blijvend vraag ik me af
waar 'men' het idee haalt
dat beeld
gemaakt wordt
 in foto-'toestel'.
Waar ik naar toe wil,
da HET ok, veel sneller, kan
Maar beter,
daar ben ik nog zo zeker nie van.
Neem nu
al wie nog analoog ten strijde trekt.
Een rolletje film,
waar is den tijd.
36 opnames
voor de amateurs onder ons die het nog met kleinbeeld doen.

D70 met een plastieken lens van 150 euro:
Gekocht voor 230euro.
Foto's genomen zo'n 45min geleden.
Het zit tussen de oren
zo in de buurt van je ogen.
En een ding leerde ik snel.
Dat ik nooit denken mag
Ik zie het,
ik kan het

Ps: beelden voor wie het zich afvraagt:
Achterkwartier Oosteeklo (binnen wordt nu buiten)
Langzaam, maar waardig ten ondergaand.
Zo besef ik stilaan meer en meer.






Geen opmerkingen: