***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Beeldupdate

Hier


Eerlijk,
hoe erg ik ook sommige dingen vind 
die ik vastleg in en rond mijn (ons) dorp.
Altijd weer probeer ik verhaal, beeld en reden te koppelen.
Soms, 'text gewijs' kan ik eens goe tekeer gaan.
Maar da staat naast de reden en het blijvend zoeken naar VERHAAL in en rond ons kleine dorp.
Nie meer of nie minder.
Weet je,
Een fotograaf met een wisselende opdracht komt en gaat.
Neemt mee wat hij (zij) zag of voelde op die moment en gaat verder.
Ik leef als het ware in mijn verhaal 'Oosteeklo'.
En soms denk ik wel dat het leuk zijn moet 
een beetje meer afstand te kunnen nemen van waar je mee bezig bent.
En als ik ondanks mijn 'beeldige bedoeling'
soms tegen 'iemands schenen' shot,
...
?
Het is sterker dan mezelf.
Rest me enkel sorry te zeggen.
moi
!






Ps:
Morgen naar de vernissage van:de prestigieuze tentoonstelling
In de Marge. Belgische documentaire fotografie
Museum Dr. Guislain GENT


Ik kijk er al naar uit.
!!!

Geen opmerkingen: