***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Kiezen (mes allerez retours 5)

De laatste tijd al heel wat beelden achter de kiezen,...
En ik moet zeggen dat het er nogal natuurlijk aan toegaat.
Terwijl ik me vroeger betrapte,..het te ver te gaan zoeken, komen de beelden waarvan ik zeker ben dat het niet zo iets wordt van,...
OOO
Echt wel verrassend uit de hoek als ik ze achteraf bekijk.

Ik heb er de laatste tijd niet zoveel tijd kunnen in spenderen maar ben wel tevreden.
Als ik me deze uitspraak veroorloven mag.
...
Het komt hem er nog meer op aan mijn kijken te 'fine tunen'.
En gelukkig heb je daarvoor niet alleen een camera nodig.
Dus,...
Als je zoals woe. 1297 km op de km tellen staan hebt als je thuis komt van een lange werkdag,...
heb ik stiekem wel wat beelden in mijn hoofd meegenomen.

mes allerez retours
!
moi
Ps1:
Beeld genomen net voor we aankwamen in Blet.(fr)
Ik moest nog een 'fluitjen pissen' voor we bij de zagerij aankwamen.
En dan is je plaats om dit te doen snel genomen hé
;-)

ps2:
De foto's van de Oxfam Wereldwinkel Oosteeklo bio-ecomarkt op het dorpsplein morgen online.




Geen opmerkingen: