***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Ziek

Ziek moet je zijn al da afval te dumpen.
Eerlijk gezegd denk ik dat er iemand is die een leffe probleem heeft en geregeld de vlasgaardstraat aandoet.
Vorig zondag bleek dat tijdens het ruimen van dit mooie kronkelende straatje,...
De grachten dreven vol met blikken leffe.
Ik wist niet eens dat ze da verkochten in blik.
Toch raar, bier in blik in het straattoneel.
Dan moeten er toch mensen zijn die dit naar binnen gieten achter het stuur.
?

...
(beetje) Ziek voor de moment.
Komt nooit goe uit met al da werk,...
en met het carnaval weekend voor de deur is da gans een ramp.
Ik zie wel hoe het loopt.
De stoet laat ik zeker niet schieten,
al moet ik hem 'verslaan' op mijn blote kniƫen.
kurt


Geen opmerkingen: