***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Tijd om der nog eens in te vliegen.
"letterlijk" dan.
Daar,----------------------------------(ik typ d.a.a.r.,.)-;)
net als beeld
met taal iets vertellen kan. (daarvoor is ze gemaakt!)
Laatst werd kennis op tafel gegooid.
Nee, eerder weten.
Of meer het niet weten.
Waarop ik zo dacht,...
Mocht ik nu 10 jaar jonger zijn zouden ze hier wa meemaken.
Stilte

Nu, ...
Anders dan toen hou ik het wat eenvoudiger.
Ik weet niet veel, maar wat ik weet, daar doe ik iets mee.
Al de rest is bijzaak, en balast voor mij.
Als het nodig is kan je het altijd vragen, en daarvoor ben ik ook niet te groot.
En de ruimte die je daardoor krijgt,...
In je kop.
Kan je gebruiken, om het niet zo "letterlijke" wel te verstaan.
Of toch min of meer de moeite te doen het WEL te begrijpen.
En heu,
wat ik WEL weet,
is dat je het er vanbinnen lekker warm kan van krijgen.
Of het nu juist is of niet.
Daar iedereen er wel een eigen visie op na houd.

, weer een ei kwijt!
hihi.
Op den duur zal ik nog meer kieken zijn dan 'varken'.
(Alhoewel er ook een woordje bestaat als "zeugnei")
Da lucht op.
!
moi

Geen opmerkingen: