***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

(Ons verlaten gaat)



Zone vreemd,...
Raar woord.
Deze morgen, vielen deze scene's me op.
Waarop Fien me
Attent maakte: raar papa.
Je moet het maar zien.
Ze zijn er.
Niemand ziet ze.
Zone vreemd ben je als je anders bent.
Ze niet ziet of niet kent.
Deze middag de melding gekregen dat pastoor Parick zijn erf gedwongen verlaten moet.
(ons verlaten gaat).
MOET
Nu vraag ik me af,...
Of dit veel aarde aan de dijk brengen zal.
Of onze kerk (niet dat ik haar poort platloop)
hier mee gediend is.
DE KERK hiermee gedient is.
Dat Hij een beetje zone vreemd is ok.
(EN WIE BEN ik OM DIT UIT TE KRAMEN)
Zijn we dat niet allemaal in al ons passie.
WIE we ook maar zijn.
Moeilijk, eigenzinnig en nondemeljaar tegendraads.
(om dan nog direct niet te vergeten)
Wordt me meer of eens verweten per week.
Alé, dit is een onderwerp die er geen is.
De kogel is door de kerk,
En ik heb er spijt van.
Er zullen er zijn die der anders over denken maar daar vaag ik mijn gat aan!
eN WEER HEB IK SPIJT DAT IK DIT OP MIJN BLOG ZETTE;
hET HOUD GEEN STREEK;
dIENT TOT NIETS MEER DAN DAT IK WEER MAAR EENS MIJN EI LEGDE;
Tof hé.
Shift lock.
!!!
moi

1 opmerking:

Bert zei

niet mee inzitten STOP
niet met je ei blijven zitten STOP
vooral doorgaan STOP
STOP
Mooi beelden!! STOP
Ju! STOP
//STOP