***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Haantjes




Eigenlijk zou ik het op het weer steken kunnen.
Na 20 min. druip nat.
...
Of op Phyllis, mijn vrouwtje die zo nodig terwijl de gasten toch niet thuis waren op marot wou.
Weba, sleepshop en zo meer van da verlichtend spul.Letterlijk en figuurlijk dan.
Nu, ok het was het weer niet, maar ook het gemoed zat nie mee.


Dan vraagt nen mens zich af moet ik niet gewoon mijn eigen weg gaan.
Niet wat men van me verwacht.
Nu weet ik zeker dat als dit de enige 5 foto's zijn van Haantjes kermis 2009 ,...
Dat er zeker zullen teleur gesteld zijn.
Maar weet je.
Soms ben ik da ook.
Da kan, mag en zal nog gebeuren.
Iedere keer je op je bek gaat

kurt.
Beeld en reden hé
=;-)
En heu het zijn der 3 hé.
Ik weet het.
Heb er 2 gewist ondertussen.
Misschien zijn die voor morgen of zo.
?


Geen opmerkingen: