***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Door de drukte,...


Beeld genomen op de kindernamiddag in de 'Oude Notelaar'.
Spreekt voor zichzelf denk ik, al kan je als je der een momentje voor neemt wel een tijdje zoet mee zijn .
Door de drukte, nakende vakantie ben ik er nog niet toe gekomen mijn foto's online te zetten van de voorbije maand juni.
Dit zal voor in de loop van deze week zijn denk ik.
Dit weekend nog de receptie van 50 jaar KAV-KWB een beurt gegeven, en ik moet zeggen dat het de laatste tijd vlotjes loopt.
Meer en meer instinctief kom ik met beelden thuis waarvan ik a ja zeg.
Ik ZAG dit inderdaad

Nog altijd zit ik een beetje met het probleem, ?, dat ik niet goe weet voor wat ik kiezen moet in de toekomst.
Ga ik volledig over op deze blog en geen site meer,
Misschien in combinatie met een online plaats waar ik mappen kan achterlaten.
Ik weet het bij god nog niet.
We zien wel wat er uit de boate valt!

Kurt

Geen opmerkingen: