***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Boekenbeurs.

Vierkant tegen mijn goesting vertrekken naar: de Boekenbeurs.
Wat een feest.
Behalve als je met verschrikkelijke tandpijn, en 2 boekenverslindende bengels op stap bent.
Alles wouden ze zien, lezen en nog het liefst meenemen.
Vooral da kleinste zot spel van mij.
En toch viel het mee.
Ja, buiten verwachting.
Wat een feest, van letter en beeld.
Even gekeken naar wat fotografieboeken maar,...
Mijnen kop stond er niet op.
Die deed maar verder van 'boenke boenke'.
Waarschijnlijk doordat het zo lang geleden was, liet de pijn eens goe van zich horen.
Meljaar,...

En dan kom je buiten, en loop je hier tegenaan.
Wat een beeld.
Mijn compactje van nikon in aanslag en snel een paar kiekens gepakt
;-).

Ps:
Ik blijf me afvragen waarom die compact toestellen niet in een verhouding van 2/3 werken.
De gewoonte is zo sterk om daarna naar dit formaat te snijden, dat je meer dan eens vitale delen de vuilbak in kieperde

Geen opmerkingen: