***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Zit.



Wij springen een vliegveld op,...
Op naar de zon,...

Raar maar waar, mijn 'beeld' lijkt verbonden met die 4 voeters.
Ook de laaste dagen in Spanje,
(waar ik eerlijk gezegt een beetje het noorden kwijt was,... wa wilde bij die temperaturen???)
Stoelen, overal zag ik ze.
Overal, en met een doel.
Reden.

Na mijn bezoek deze middag aan den bakker, draaide ik mijn kar bij de service flats.
die lege 4-pooters, die 'vol' horen te zijn.
Vol mensen, gedachten en herinneringen.
Aan vroeger en nu!
Verborgen verhalen en waarheden.
Daar zij der meer recht op hebben dan wij.
Daar voor velen, tijd kostbaarder is.
Dan,...
Vrijdag, ga ik eens kijken, of ik samen met de zon in die stoelen, leven vind!

kurt

Geen opmerkingen: