***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Tom Boonen en cocaïne.


Lap, zover zijn we weer.
Tom, cocaïne,...
Meljaar.

De gazetten zullen er weer aan verdienen.
De rollen zullen op volle toeren draaien.
En morgen zullen er zijn die blij zijn dat ZIJ niet op de voorpagina staan.

Eerlijk toen ik de dag van de voorstelling in Eeklo (ronde van België) Tom een handtekening zag afgeven aan mijn jongste spruit, vroeg ik me af.
Man, hoe in godsnaam is dit uit te houden.

Niet door je kop in de cocaïne te steken, of je te pletter te rijden met je wagen, maar...

Laat ons nu een ding niet doen.
met die wijzende vinger, trachten NOG een vlaamse Waarde een kopje kleinder te maken.
Hij daar.
Die we zo ophemelden.
Zomaar de grond in boren!

2 opmerkingen:

de kassei zei

Hoi,

Ge zou bang zijn dat het ge in België in iets goed bent. Men blijft zoeken tot men U in de grond kan boren. Van politieker tot sport- of zakenman. Gelukkige kunnen we ons nog optrekken aan de dingen des levens in ons dorpken.
Vriendelijke groeten

Sesselle Kurt zei

Ik blijf het raar vinden dat alleen Tom Boonen hier wordt voor gestraft.
Niet een persoon krijgt hier straf voor.
Just Tom wel.
Fout, ja.
Het kan niet.
Maar of het zo nodig is hier zo op te reageren????
Morgen praten we der niet meer over.
Just nog een vlaag bij den start van den tour,...
Waait wel over.

Misschien kan dit zuurstof zijn voor het wk.
Als we het positief willen bekijken.

merci voor de reactie.
Kassei,
ge 't er zondag genoeg gezien zekers?

kurt