***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Foto's vuurwerk naar de site oosteeklo.

Mijn foto's (een 16 tal) zijn naar de redactie van Oosteeklo Vandaag verstuurd.
Hier een kleine selectie ervan.
Dubbelklik op de foto voor een groter formaat.

Graag zou ik vragen deze beelden niet op FB te verspreiden zonder me hierover in te lichten.
Een korte mail met de bedoeling en reden maakt al een verschil uit.
Probleem is dat na plaatsing op FB de beelden door eender wie kunnen worden gebruikt.
Blijkbaar.
Zomaar.

Copyright on FB sucks!!!

Is me de laatste dagen duidelijk geworden.
Vind het wel grappig dat ik wordt gebeld
dat er weer
een foto in de ........ staat zonder naamsvermelding.
Dat foto's worden van op mijn site gebruikt om op FB te dienen als aanvulling van een serie,
zonder dat mijn naam daar bij wordt vernoemd vind ik er nog verder over.
Door nen Amerikaan bij god.
Nu belooft de goede' ziel dit zo snel als mogelijk ongedaan te maken.
Waarvoor dank.
Een klapken doen helpt hé.
Soms toch.
!

















































Geen opmerkingen: