***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Kaars

Heb nog wel het een en 't ander opzij staan.
Maar deze wil ik u niet onthouden.
Ok,
laatst wou iemand me duidelijk maken,...
Rustig aan jonk.
Nie mee inzitten.
Komt wel goe.
Nu,
deze morgen nog eens vertrokken voor een 15 km.
(lopen-waarom weet ik bij god ook nie)
maar het geeft wel ruimte om te denken.
Hoe verder,... hoe beter.
En
als ik dan dit passeer.
In den ertveldesteenweg.
Weet ik dat ik,
in de loop van de namiddag.
tussen de soep en patatten,
snel nog een foto nemen moet.



Kurt
moraal van het verhaal.
WAT BATEN KAARS EN BRIL?
ALS DEN UIL NIE ZIENEN WIL.

Hamvraag:
Kijkt hij wel.
DEN UIL.

Hoe het ook uitdraaien zal.
Ooit zal er toch iets uit de bus moeten komen.
WILLEN OF NIE.
Menig politici kwamen al in de geschiedenis boeken.
Maar letter of geen (zoals mijn grootmoeder het zeggen zou)
op een zo banale manier.
Persoonlijk heb ik zo een gevoel van.
Doe dan toch iets.

UIt welke hoek je ook kijken wil.
Vlaams,
Waals
of Belgisch
Op deze manier verliezen we allemaal.
Vooral wie extreem denken wil!





Geen opmerkingen: