***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

verlof 1

Ver
lof
Ik ken der die het over een jaar spreiden,
zo een serie beelden.
ik ga het proberen te doen over mijn verlof.

Nu
zal ik iedere avond proberen te grasduinen door de emotie die ik die dag
ZAG.
Vandaag was dit veel.
...
Blogtitels volgen als 'verlof 1', '2' enz.
Ik zie wel waar ik uitkom.
Vandaag met een gevoel van
1/ Stilleven,
2/ Het genot voor mijn vrouwtje heeft in den congé niet hoeft te koken.
3/ Het gemis van da 'vierde' bord op de tafel, beseffende dat mij jongste dochter morgen thuis komt van kamp.
4/ De werken waar we voorstaan.

Verder staan er nog een paar grote onderwerpen op het programma.
Daar we toch LEKKER nie 'zuidwaards' gaan dit jaar.
MMM
Thuis dus.
4

1

2

1

3

Geen opmerkingen: