***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Beeld en ..... .

Eigenzinnig weg blijkt dit beeld nog altijd naar mijn idee het beste wat 2009 me bracht.
Ok ik weet dat het vergezocht is.
Waarschijnlijk zullen er grote vraagtekens rijzen bij deze uitspraak, maar toch blijf ik bij mijn standpunt.
Ik heb veel fouten gemaakt dit jaar,
en misschien is dit beeld daar ook een deel van.
Echter, 1 ding weet ik zeker,
dat de verslaggeving van alles wat Oosteeklo aangaat nog meer mijn doen en laten heeft bepaald.
In het begin van 2009 wist ik het niet zo goed meer.
Waarom in godsnaam doe ik dit allemaal.
Waarom til je der zo zwaar aan.
Dat fotograferen is voor mij immers geen spel meer.
Weet je dat ik iedere keer weer zenuwachtig ben voor het vertrek?
Heb ik mijn batterijen bij, staat mijn iso waarde goed...
De nominatie (Oosteeklonaar van het jaar 2009) heeft me wel doen inzien dat er mensen zijn die ook de artistieke kant van mijn beelden weet te smaken.
En da doet deugd.
In 2010 ga ik weer op pad met nog meer zin in beeld en reden.
Dat geef ik u op papier!

Kurt
ps:
Na de nieuwjaarsreceptie komende zaterdag vinden jullie hier op mijn blog een link naar 'mijn visie' wat Oosteeklo 2009 voor mij was.(in beeld hé)
Als ik mijn site ten minste terug online krijg.
Grrrrrr.

Geen opmerkingen: