***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Nog een paar van de jaarmarkt







Nog een paar foto's genomen op de jaarmarkt.
Volgend jaar denk ik dat ik enkel den beestenmarkt ga verslaan.
Al weet ik dat dit niet mogelijk zal zijn.
(Of toch dat het me niet in dank zal worden afgenomen).

Daarnat de Standaard van gisteren en vandaag doorgenomen.
Toch wel een mooie krant, die van gisteren.
Da es nog 'licht' uitgedrukt.
Enkel kom je dan op een bepaald moment een artikel tegen met als een van de items,...

Hou je vast
:
"De perfecte snapshot is voorbijgestreefd",
Meen je da nu?
Is da photoshoppen nu echt zo belangrijk geworden.
Samengestelde beelden, boven de oude manier van op zoek gaan naar dat perfecte moment.
Die ultieme afdruk.
Op een wolkje verder gaan wetende dat het voor die dag al goed zit.
Omwille van één genomen beeld.
Waarvan je weet,...
Zeker als De Keyzer zich dit laat vallen.
Beelden samenstellen zoals je ze zag (ziet).
Pooooooooooooooooooo,...
Ik heb nog een ganse weg te gaan,...
Niet tegenstaande dat ik hier niet in volgen kan moet ik zeggen dat Carl een meester blijft!
moi
!



Geen opmerkingen: