***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Binnen & in




De Laatste dagen is het wat stilletjes geweest op mijn blogje.
Zo nu en dan een tijdje, niets.
Moet ook kunnen.
Echter is het op beeldvlak veel te druk geweest.
Nu ik meer en meer PROBEER mijn beelden in photoshop te bewerken kruip er ook heel wat meer tijd in.
Die tijd blijkt voor mijn part wel lonend.
Daar je beseft dat 'al die beelden' niet nodig zijn.
Als je de juiste eruit kiest.
Het meest sprekende,
laat zijn ding doen.


Allé, kortom,
der staat nog het een en ander op mijnen bilan voor de komende dagen (weken).

Een beeld laten spreken is niet genoeg, zo blijkt,...
Het leesbaar maken voor anderen is nog zoveel moeilijker.
Ik kan er wel een reden voor hebben.
Maar wat heb je er in hemelsnaam aan als geen mens je snapt?

De map Momartre Maldegem, nieuw op mijn site is er een voorbeeld van.
Hoe ik het nu anders probeer.
En heu.
t' es een begin hé.
Dus een beetje mild graag.

kurt

Geen opmerkingen: